søndag 4. mars 2012

WOW...

Turen til huset denne helgen var sååå kjekk, og jeg ble (bokstavlig talt!) hoppende glad da jeg kom inn døra, for se synet som møtte oss:


VEGGER:-)

Det var satt opp vegger mellom rommene i hele 1. etg og deler av 2. etg; eller stendere heter det vel strengt tatt på fagspråk, men hvem bryr seg om formaliteter i et følelsesladet øyeblikk;-)

Her kommer vaskerommet, som kommer til å bli både romslig og praktisk, og ikke minst motiverende, når jeg er ferdig med innredningen;-) Skittentøyet skal komme flyvende ned gjennom en sjakt fra badet i 2. etg:-)

Her er inn til kjøkkenet, husets hjerte;-) Og jeg tøyser ikke (så mye hvertfall) når jeg sier at jeg allerede kunne kjenne den deilige lukten av Tor Einars kokkebragder;-)

Her kommer badet i 1. etg, som skal innredes med hvite fliser på veggene og grå svaberglignende fliser på gulvet.

Oppe i 2. etg ser vi vårt soverom til høyre i bildet, og guttene sitt rom til venstre. Juhuu, har de ikke kommet langt? :-)

Her er badet i 2. etg hvor Tor Einar "står i badekaret" som skal stå her under det svære takvinduet, så vi kan beundre stjernehimmelen ved kveldsbad:-)

Og til slutt en henvendelse til byggmennene:
Håper ikke det er denne kniven dere skal bruke til å skjære opp plasten med?!
Tji-hi;-)))








1 kommentar:

  1. Oi sann,der går det unna!Vi gamle gleder oss til skumbad i måneskinn,flatt og lunkent"svaberg" å sette tærne på og store vinduer sola speiler seg i mens vi nyter utsikten.Tor Einars menyer er heller ikke å forakte---, så vi kommer nok en tur.Hva blir så "barnets" navn,tro? Lykke til videre.

    SvarSlett