fredag 20. april 2012

Øyposten - en inspirerende avis:-)


Øyposten er lokalavisen for Finnøy Kommune, og kommer i papirutgave hver fredag. Denne fredagen er den distribuert gratis til mer enn 100 000 husstander i Rogaland, med temaet "Bygg og bu i Finnøy" (hm, fengende tittel;-)) Vår husstand var blant disse heldige, og begeistret som jeg allerede er for avisen, var det med stor iver jeg begynte å bla i avisen! Og min begeistring nådde nye høyder da jeg så side 25:

På en helsides annonse fra Eiendomsmegler 1...

...profileres huset vårt!!! STILIG:-)))))

Fornøyelig er også Øypostens egen annonse:-)

Bildene her har jeg tatt med kameraet mitt, og er ikke av beste kvalitet, dessverre.....

Tor Einar tok med et ekstra eksemplar av avisa fra jobb, og det skal svigermor få i postkassen sin:-)


1 kommentar:

  1. verdensberømte "Finnøybuarar" allerede før dere har flyttet dit,ja,hvordan blir det da om en 3 mndr.tid,tro?Her gleder vi oss til avisen ankommer,og sviger-far-mora er ganske stolt over det dere får til.Fint at "nettverk" beynner å komme på plass også,det er viktig for både liten og stor.Lykke og hell fortsatt!

    SvarSlett