fredag 13. april 2012

Nye Valgets kvaler...


Valg av tapet til spisestuen nærmer seg en avgjørelse, men det er ingen av de jeg viste i forrige tapetinnlegg, haha..;-) (Finnes det mesterskap i vingle-petter-ing? I såfall vil jeg delta! Premien må jo være ALT siden det er umulig å velge;-)) Men de nye vi har funnet i Sandbergs kolleksjoner er sååå fine:-) Faktisk så fine at det er vanskelig å velge mellom dem!

Jeg har imidlertid latt meg påvirke av Tor Einar og svigermors gode råd mht farge, så det blir blå:-) (I følge tapet-damen er visst blått veldig hot i tapetverden for tiden! Ikke at det har vært avgjørende for valget, hehe...) Men nå vil vi gjerne ha synspunkter på valg av følgende 3 varianter:

Edvin (kopi av 1880-talls orginal),

Oscar,

eller Wilma?

Ser at fargegjengivelsen ikke blir så bra på disse bildene, men alle har en nydelig isblå farve:-) Satser på at den er akkurat så flue-avskrekkende som ryktet vil ha det til;-)

Hvilken skal vi velge? Vi holder en liten knapp på Edvin....


7 kommentarer:

  1. God aften. Edvin uten tvil fra oss. Tapetvalget skjedde før vi leste det du skrev,så da så..........
    Valget faller uansett på dere og det blir fint hokke`som.
    Lykke til og god natt :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ah, så BRA! Da blir det nok Edvin tenker jeg:-) Den er virkelig fin, og selv Sandbergs egne nettsider klarer ikke å få frem hvor fin den er i fargen. Takk for innspillet:-)

      Slett
  2. Edvin var mitt valg også

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, og takk for innspill:-) Edvin er FIN:-)

      Slett
  3. For meg er det et enkelt valg...(-: Cecilie

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, tenkte på det da jeg så navnet:-) Men jeg vil heller ha Wilma løpende rundt i stua her, enn hengt opp på veggen;-)

      Slett
  4. Det er så sant..Vi gleder oss veldig!

    SvarSlett