tirsdag 16. oktober 2012

Kreativt alburom;-)

To innlegg på én dag; det er ikke vanlig fra denne kanten, men det er fordi jeg er såå fornøyd med hobbyrommet mitt som jeg akkurat har fått ferdig, at jeg bare måtte vise det frem med en gang:-) Et eget rom dedikert til alskens kreative innfall har jeg aldri hatt før, og jeg kjenner allerede skaperlysten bruse i blodet;-)
Innredningen er (ikke overraskende;-)) IKEA, med god benkeplass slik at jeg kan ha ulike prosjekter på gang samtidig;-)

Hyllene her inne er en herlig blanding av de hyllene som var til overs;-)

Men det ble ikke så verst likevel:-)

Hyllen var akkurat lang nok til alle Norges-glassene med dill-dall (i ordets positive forstand selvsagt;-)) 


Den gamle kjøkkenhyllen fikk ikke plass på kjøkkenet, men passet perfekt inn her:-)



Rommet fungerer også som gjesterom:-)

Gyngestol til mer avslappende tidsfordriv, som f.eks. å lese interiørblader, for ikke å snakke om årets juleblader;-)

Til-overs-bokhyller av ymse slag, og fulle av rot... Hm, mulig jeg må sy noen gardiner;-)

Egne skuffer til dekorark...

...og scrapbook-stæsj;

det er luksus det;-)

Perler til barna...

og tegningen fra en tidligere kollega som skulle lære meg å tegne! Ellen, jeg øver fortsatt;-)

2 kommentarer:

  1. Kjekk benkeplassløsning, ikke ulik den vi har fått opp:) Heia IKEA;)

    SvarSlett
  2. Ja, tenk hvor tomt huset hadde vært uten IKEA, hehe!

    SvarSlett